woensdag 23 november 2011

Los Cristianos, internet aan boord

Woensdag 23 november 2011:
Positie: 28°02'59.99" N  16°43'31.25" W

Het is opvallend hoeveel toeristische activiteit er in Los Cristianos is. Het is bezaaid met restaurants, kroegjes en winkeltjes. Lopend over de boulevard is er altijd wat te zien, heel gezellig.
Mijn beetje haar dat ik nog heb is de laatste 3 maanden gewoon doorgegroeid en vandaag hebben we voor dit doel een tondeuse gekocht…. mijn “plaat” is nu tot 17 mm gekort. Het is ineens koud op de plaat.
Via de plaatselijke computerboer heb ik een externe WIFI antenne met een grote antenne gescoord. Dit gevalletje heb ik in de mast getakeld en… internet. Weliswaar niet het snelste, maar voor het laatste nieuws en mail is dit meer als voldoende. ’s Avonds met de familie geskyped bij “Artur de Pool”.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten