zaterdag 27 juni 2015

Nieuwe vriendin van Loud (Isla Linton, Panama)

Zaterdag 27 juni 2015

Positie Isla Linton: 9°36.666 N 79°35.197
De huidige generatie vrouwen heeft een aversie tegen lichaamsbeharing. Niet alleen de oksels en benen maar ook andere behaarde delen van het lichaam worden tegenwoordig enthousiast door de dames geschoren, gebleekt, geharst en gelaserd. De nieuwe vriendin van Loud die hier op het verlaten eiland Linton woont, moet hier echter niets van weten. Zij vind het lekker om haar lichaamshaar overal welig te laten groeien en heeft geen schaamte om er mee te pronken. Wat Loud op zijn hoofd te kort komt, compenseert zij meervoudig met haar haargroei op haar lichaam. Okselhaar, bikinilijn, benen, armen en zelfs op het gezicht, het maakt haar niet uit, ze vindt het prachtig. Het gaat zelfs zover dat ze het fijn vindt als Loud in de behaarde streken gaat kroezen. We gaan zeker nog een keer gezellig samen naar de musical “Hair”.

Er leven op dit onbewoonde eiland drie brulapen. In het weekend komen er regelmatig boten met toeristen de apen voeren. Toen ik deze dag, gewapend met een machete, wat kokosnoten kwam halen zag ik deze aap naar me toekomen. Zij zocht duidelijk aandacht en ik heb haar wat kokos gevoerd en ze wilde geaaid worden en aangeraakt worden, het was heel ontroerend. Daarna heb ik Marlène gehaald en zij heeft ons samen op de foto vereeuwigd.

Zij houdt Loud zijn been vast met haar staart.


Ze lopen net als wij.

Het klimmen en slingeren in bomen gaat hun wat makkelijker af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten